JAKIE FORMY PŁATNOŚCI AKCEPTUJECIE?
W chwili obecnej oferujemy płatności z wykorzystaniem Płatność za POBRANIEM, Przelewy24 oraz płatności gotówkowych. System Przelewy24 pozwala wybrać jedną z wielu dogodnych metod płatności, takich jak karty kredytowe/debetowej, bankowy przelew internetowy oraz szereg innych lokalnych metod.
CO OZNACZA "STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA"?
- Oczekujące: Zamówienie złożone pomyślnie.
- Potwierdzone: Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.
- Anulowane: Twoje zamówienie zostało wycofane.
- Zakończone: Twoje zamówienie zostało wysłane przesyłką kurierską.
JAKIE POWIADOMIENIA E-MAILOWE BĘDĘ OD WAS OTRZYMYWAĆ?
Powiadomimy Cię o przyjęciu Twojego zamówienia. System Przelewy24 prześle Ci informację o zrealizowaniu Twojej płatności. Następnie poinformujemy Ciebie w dniu wysyłki towaru o jego wysłaniu, załączając fakturę, oraz podając numer przesyłki umożliwiający jej śledzenie.
CZY MOGĘ DOSTAĆ RABAT?
Okazjonalnie oferujemy także specjalne promocje dla naszych klientów, tak więc pamiętaj, aby zarejestrować się w tym celu.
PODATEK VAT
Jeśli jesteś podmiotem gospodarczym lub osobą prywatną w Polsce i nie posiadasz zarejestrowanej firmy, zostaniesz obciążony podatkiem VAT (stawka VAT wynosi 23%)
Jeśli Twoja firma znajduje się w UE i posiada zarejestrowany nr VAT, zapłacisz tylko cenę NETTO i na Tobie będzie spoczywać odpowiedzialność za opłacenie podatku VAT w Twoim własnym kraju. Poprawność swojego numeru VAT można sprawdzić na stronie internetowej Komisji Europejskiej pod adresem http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies