Kraj producenta | Włochy |
---|---|
Marka | Colorificio Veneto |
Wykończenie produktu | Tworzy szorstką warstwę tynku |
Efekt dekoracyjny | Efekt betonu architektonicznego |
Nadaje się do przemalowania | Nie |
Rodzaj podłoża | Ściana |
Gotowy do użycia | Tak |
Wydajność (w m²/l lub w m²/kg) | 2kg na 1m2 na 2 warstwy |
Czas schnięcia w dotyku (w h) | 2 godziny (w temp. 25 °C i przy wilg. wzg. 65%) |
Czas schnięcia między 2 warstwami (w h) | Po 4-6 godzinach (zależnie od grubości nałożonej warstwy) |
Czas całkowitego schnięcia | 72 godziny |
Narzędzia do nakładania | Paca ze stali nierdzewnej |
Czyszczenie narzędzi | Woda |
Gwarancja (w latach) | 2 |
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Na terenie Polski dostawa realizowana jest expresowo, jeśli zamówisz towar do godziny 14:00 wyślemy go tego samego dnia.
W przypadku zamówień na terenie EU dostawa zajmuje zwykle 2-5 dni roboczych. Dostawy do innych części świata trwają różną długość czasu. Zapraszamy do odwiedzenia witryny internetowej DPD, aby uzyskać szersze informacje odnośnie długości czasu dostawy z Polski do Twojego kraju.
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWROTU ZAKUPIONEGO TOWARU?
Ze względu na charakter prowadzonej przez nas działalności oraz realia występujące na rynku nie dokonujemy żadnych zwrotów. Postanowiliśmy jednak, aby tak jak to się odbywa w handlu detalicznym, umożliwić naszym Klientom składającym zamówienie internetowo, bądź telefonicznie dokonywanie wymiany towaru na inny. Towar można wymienić w przeciągu 10 dni od momentu otrzymania przesyłki.
JAK DOKONAĆ WYMIANY TOWARU?
Najpierw trzeba zgłosić nam chęć wymiany towaru. Po uzyskaniu od nas informacji zwrotnej potwierdzającej możliwość dokonania wymiany prosimy o odesłanie na własny koszt kompletnego towaru w stanie nienaruszonym na adres naszej firmy. Jeśli w zwracanym towarze zostaną stwierdzone braki lub uszkodzenia towar zostanie wysłany z powrotem do klienta na jego koszt, a wymiana nie będzie już możliwa.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
Zamówienia większe niż 1 paleta nie podlegają wymianie.
JAKIE FORMY PŁATNOŚCI AKCEPTUJECIE?
W chwili obecnej oferujemy płatności z wykorzystaniem Płatność za POBRANIEM, Przelewy24 oraz płatności gotówkowych. System Przelewy24 pozwala wybrać jedną z wielu dogodnych metod płatności, takich jak karty kredytowe/debetowej, bankowy przelew internetowy oraz szereg innych lokalnych metod.
CO OZNACZA "STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA"?
- Oczekujące: Zamówienie złożone pomyślnie.
- Potwierdzone: Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.
- Anulowane: Twoje zamówienie zostało wycofane.
- Zakończone: Twoje zamówienie zostało wysłane przesyłką kurierską.
JAKIE POWIADOMIENIA E-MAILOWE BĘDĘ OD WAS OTRZYMYWAĆ?
Powiadomimy Cię o przyjęciu Twojego zamówienia. System Przelewy24 prześle Ci informację o zrealizowaniu Twojej płatności. Następnie poinformujemy Ciebie w dniu wysyłki towaru o jego wysłaniu, załączając fakturę, oraz podając numer przesyłki umożliwiający jej śledzenie.
CZY MOGĘ DOSTAĆ RABAT?
Okazjonalnie oferujemy także specjalne promocje dla naszych klientów, tak więc pamiętaj, aby zarejestrować się w tym celu.
PODATEK VAT
Jeśli jesteś podmiotem gospodarczym lub osobą prywatną w Polsce i nie posiadasz zarejestrowanej firmy, zostaniesz obciążony podatkiem VAT (stawka VAT wynosi 23%)
Jeśli Twoja firma znajduje się w UE i posiada zarejestrowany nr VAT, zapłacisz tylko cenę NETTO i na Tobie będzie spoczywać odpowiedzialność za opłacenie podatku VAT w Twoim własnym kraju. Poprawność swojego numeru VAT można sprawdzić na stronie internetowej Komisji Europejskiej pod adresem http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies